COVID-19: Jak pomaga społeczność księgowych

AccountingWEB rozumie Państwa zmagania w tym trudnym czasie i jako firma zawsze staramy się dostarczać Państwu praktycznych, przydatnych informacji, które w jakiś sposób mogą poprawić lub wesprzeć Państwa życie zawodowe.

W związku z tym stworzyliśmy ten artykuł jako źródło informacji o tym, co firmy i przedsiębiorstwa zajmujące się oprogramowaniem księgowym (a nawet osoby prywatne) robią, aby zapewnić pomoc w trakcie poruszania się po wpływie COVID-19 na Państwa życie.

Mamy nadzieję, że będziemy regularnie aktualizować tę stronę, gdy otrzymamy więcej wysiłków od firm i przedsiębiorstw, więc sprawdź lub obserwuj nasze posty w mediach społecznościowych na ten temat. W związku z tym, jeśli Ty lub firma, którą znasz, oferuje jakiś poziom wsparcia w następstwie wybuchu epidemii koronawirusa (linki, pomoc finansowa, działania na rzecz społeczności, itp.), bardzo chcielibyśmy o tym usłyszeć i podkreślić to tutaj. Wystarczy wysłać e-mail [email protected]

lub nawet skomentować poniżej.

Bądźcie bezpieczni i miejcie się dobrze.

Dołącz do naszej listy


mailingowejPodaj


swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera i otrzymywać co tydzień to, co najlepsze w AccountingWEB.Wpisz adres e-mail * Wpiszadres e-mailZapisz się

ADP: Dostawca usług płacowych i świadczeń uruchomił kompleksowy zestaw narzędzi przygotowawczych na wypadek zakażenia koronawirusem, zawierający FAQ, listy kontrolne, seminaria internetowe, artykuły i wskazówki, co właściciele firm mogą zrobić, aby chronić siebie i swoich pracowników. Zachęcamy wszystkich partnerów i firmy do podzielenia się tym z klientami. Mają również ten przewodnik eksperta na temat ochrony firm i pracowników, jak również ten webcast: Protecting Your Workforce and Understanding Policies as Your Organization Responds to COVID-19. Od 7 kwietnia ADP stworzyło kompleksowy przewodnik PPP

, który pomaga w zdobyciu wiedzy na temat Paycheck Protection Program, jak wypełnić wnioski kredytobiorców oraz raporty ADP dotyczące PPP, które mogą pomóc klientom w określeniu ich kwalifikacji i maksymalnej kwoty kredytu.

Avalara

: Producent oprogramowania i usług związanych z podatkami od sprzedaży i zgodnością z przepisami stworzył bieżący strumień treści dla aktualizacji i zmian w zakresie podatków amerykańskich i międzynarodowych, które będą aktualizowane codziennie. Każdy z zasobów można obejrzeć poniżej:
  • Aktualizacje dotyczące ulg podatkowych w USA
  • Aktualizacje dotyczące ulg w podatku VAT na rynku międzynarodowym

Dodatkowo, Scott Peterson, wiceprezes ds. polityki podatkowej w USA, jest w gotowości, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące tego, w jaki sposób rządy amerykańskie dostosowują politykę podatkową w odpowiedzi na zmiany, a Richard Asquith, wiceprezes ds. podatków pośrednich, jest dostępny, aby porozmawiać o tym, w jaki sposób rządy międzynarodowe wykorzystują podatki w swoich reakcjach.

AICPA

: Zgodnie z oczekiwaniami, American Institute of CPAs ma swoją własną stronę zasobów, specjalnie poświęconą dostarczaniu aktualnych i przydatnych informacji związanych z zawodem i klientami, którym służą. Ponadto, ponad tuzin nowych członków dołączyło do grupy prowadzonej przez AICPA, która opowiada się za wykorzystaniem procesorów płacowych w celu szybkiej dystrybucji funduszy rządowych do małych firm, aby mogły one sprostać płacom i uniknąć zwolnień. Nowi członkowie to: Alliance Payroll, Asure Software, BenefitMall, CheckWriters, Council for Electronic Revenue Communication Advancement, EmployCo USA, Green Dot, Gusto, OnPay, National Payroll Reporting Consortium, Paycom, Paylocity, PPI Business Services, PrimePay i Thomson Reuters. Dołączają oni do istniejącej koalicji AICPA, Paychex i Intuit oraz International Franchise Association. Wszyscy członkowie podpisali list otwarty do prezydenta. Ponadto Instytut posiada nowy zasób pytań dotyczących SBA PPP.

Avii

: Dostawca oprogramowania dla firm podatkowych i księgowych oferuje swoją ujednoliconą platformę chmury firmowej Avii Workspace bez kosztów w pełnej wersji dla maksymalnie 25 wewnętrznych użytkowników firmy, z maksymalnie 1 GB pamięci masowej danych i nieograniczonymi użytkownikami klientów bezpłatnie co najmniej do 1 czerwca 2020 r.

Becker Professional Education

: Dostawca kursów CPE i CMA Exam Review oferuje komplementarny pakiet 10 kursów (łącznie 20 punktów CPE), które obejmują mieszankę treści technicznych i umiejętności miękkich; bezpłatną cotygodniową serię webcastów Federal Tax Update, rozbijając ustawę CARES i Families First Affordable Care Act; oraz nowe kursy, w tym The Coronavirus Impact: What Every CPA Should Know oraz Business Owners' Response to COVID-19.

Bloomberg Tax & Accounting

: Globalny biznes badawczy, analityczny i technologiczny ma nową serię bezpłatnych webinariów, aby pomóc specjalistom od podatków i księgowości poruszać się po implikacjach Covid-19 na coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie podatkowym. Pierwszy webinar, który odbędzie się 7 kwietnia, ma na celu pomóc praktykom podatkowym uzyskać pełniejszy obraz zmian w podatkach stanowych w związku z Covid-19.

ConvergenceCoaching, LLC

: Ta krajowa firma konsultingowa, która współpracuje wyłącznie z firmami CPA, księgowymi i konsultingowymi, uruchomiła stronę internetową z zasobami skoncentrowanymi na COVID-19, w tym praktyczne artykuły typu "jak to zrobić", aby wesprzeć zespół w "pędzie do pracy zdalnej", żywe i nagrane webinaria dotyczące najlepszych praktyk pracy zdalnej i strategii ciągłości biznesowej oraz bezpłatny zestaw narzędzi do pracy zdalnej.

Dean Dorton Allen Ford, PLLC

: Jedna z największych firm CPA na południowym wschodzie uruchomiła nowy program podcastowy, Jumpstart Your Restart, aby pomóc firmom dowiedzieć się, jak sprawnie i skutecznie ponownie uruchomić swoją działalność po ustąpieniu pandemii COVID-19. Pierwszy odcinek, który ukazał się 20 kwietnia, omawia siedem najważniejszych działań, które firmy powinny podjąć przed ponownym uruchomieniem działalności po epidemii COVID-19. Co tydzień będzie ukazywał się nowy odcinek z udziałem różnych gości. Nadchodzące tematy obejmują zrozumienie przepływu gotówki i optymalizację danych finansowych, przygotowanie firm do bycia gotowymi na wypadek katastrofy w przyszłości i wykorzystanie obecnych rozwiązań technologicznych. Firma dodała również Short-Term Accounting Assistance do listy dostępnych usług Accounting and Financial Outsourcing (AFO), próbując pomóc firmom i organizacjom, które są przytłoczone codziennymi wymaganiami finansowymi z powodu nieprzewidzianych okoliczności spowodowanych przez COVID-19.

Future Firm Inc

: Kanadyjski właściciel firmy, Ryan Lazanis, CPA, CA zebrał kilka zasobów, jeśli chodzi o przetrwanie wpływu COVID-19 w Twojej firmie. Oto jego 15-punktowy zestaw przetrwania dla firm: Czy czegoś mu brakuje? Ponadto, firma ostatnio współpracowała z Xero, Karbon, Practice Ignition, MindBridge, Float i Ron Baker na rzecz pakietu The Digital Firm Assistance Package, o wartości ponad 13 000 USD: zestaw narzędzi i wsparcia dla firm księgowych zmagających się z przyjęciem technologii cyfrowej. Firmy mogą dowiedzieć się więcej szczegółów i wziąć udział w konkursie pod podanym linkiem.

Green Hasson & Janks:

Firma z siedzibą w Los Angeles zajmująca się podatkami, księgowością i doradztwem miała grupę zadaniową starającą się wyprzedzić krzywą w pomaganiu swoim klientom i sieci z informacjami i narzędziami dotyczącymi radzenia sobie z odpadami z COVID-19. Jednym z kluczowych działań było skierowanie klientów do Centrum Zasobów, które jest odświeżane co godzinę.

Illinois CPA Society

: CPA Endowment Fund of Illinois - charytatywny partner Illinois CPA Society - zobowiązał się do dostarczenia laptopów studentom rachunkowości dotkniętym przez zamknięcie uczelni związane z koronawirusem. W ramach tej akcji ratunkowej, CPA Endowment Fund of Illinois przyznaje laptopy studentom dziewięciu szkół w Illinois, w tym DePaul University, Governors State University, Illinois State University, Loyola University, Northeastern Illinois University, Oakton Community College, Roosevelt University, University of Illinois at Chicago oraz University of St. Francis.

Inovautus Consulting

: Firma, która opracowuje programy marketingowe i rozwoju biznesu przeznaczone dla firm CPA, stworzyła Families First Coronavirus Response Act (FFCRA) Toolkit. Zawiera on alerty i komunikaty związane ze zmianami w środowiskach pracy, aktualizacje terminów podatkowych oraz inne implikacje podatkowe dla obecnego klimatu rynkowego.

Intuit

: Firma ma na swoim koncie kilka wysiłków: Uruchomili mikrostronę, z zasobami, które mają pomóc małym firmom w nawigacji przez ten trudny czas. Zawiera ona linki do informacji rządowych i zasobów, a także przewodniki i treści na temat tego, jak komunikować się z klientami, wspierać pracowników i kroki, które należy podjąć, aby zarządzać swoją małą firmą. Mają inną mikrostronę dla profesjonalistów w dziedzinie księgowości, która również łączy się z informacjami rządowymi i zasobami specyficznymi dla profesjonalistów w dziedzinie księgowości, w tym najnowsze terminy składania wniosków podatkowych i jak pracować wirtualnie i bezpiecznie. Zarówno strona dla małych firm, jak i strona ProConnect są codziennie aktualizowane. Ponadto, firma zaplanowała webinarium z Mammoth HR, zatytułowane Covid-19 HR Strategies and Best Practices. Można je obejrzeć w dowolnym momencie po zarejestrowaniu się. Ponadto ich oddział QuickBooks nawiązał współpracę z GoFundMe, aby uruchomić inicjatywę Small Business Relief Initiative i zobowiązał się do przekazania 1M$ na ten cel.

IRS:

Internal Revenue Service utworzył regularnie aktualizowaną stronę z zasobami związanymi z nowościami COVID-19 i tym, jak wpływają one na biznesowe i indywidualne wypełnienia podatkowe oraz powiązane sprawy. Urząd przedłużył również federalne terminy składania zeznań i płatności do 15 lipca, jak również podobne przedłużenie dla każdej osoby, która musi złożyć federalne zeznanie podatkowe dotyczące podatku od darowizn lub podatku od przeniesienia pokolenia do 15 kwietnia 2020 roku. Dla każdej takiej osoby nowy termin składania Formularzy 709 (United States Gift and Generation-Skipping Transfer Tax Return) i dokonywania płatności federalnego podatku od darowizn i pokolenia jest automatycznie przesunięty na 20 lipca. Przedłużenie to jest automatyczne i nie ma wymogu składania Formularza 8892, aby uzyskać korzyści z odroczenia składania i płatności. 31 marca, IRS ogłosił, że rezygnuje z dodatków do podatku na mocy Sec. 6656 za brak wpłaty podatków od zatrudnienia (w tym potrącanych podatków dochodowych, podatków na mocy Federal Insurance Contributions Act oraz podatków na mocy Railroad Retirement Tax Act) związanych z nowymi kredytami (Notice 2020-22).

Jody Padar, CPA(Radical CPA, Partner Advisor/Botkeeper): Poprzez swoją stronę Radical CPA, Jody ma teraz format społeczny na żywo, prowadząc serię edukacyjną Covid-19 przez 1 lipca, w której będzie przeprowadzać wywiady z profesjonalistami w każdy poniedziałek o 12pm EDT i przesyłać na żywo ten wywiad na swojej osobistej stronie LinkedIn i na stronie The Radical CPA na Facebooku. Jody będzie także rozpoczynać rozmowy społeczne wokół #CPALove i #AccountantLove podkreślając miłość okazywaną im i jak okazują
miłość swoim społecznościom podczas tej pandemii. Wszystkie te informacje zostaną zebrane na blogu The Radical CPA pod tagami #CPALove i #AccountantLove.

Karbon

: Aby pomóc fims w tym czasie, online oprogramowanie do zarządzania pracami księgowymi producent rozszerzył swoje usługi onboarding i wprowadził Karbon Rapid, nowy 3-stopniowy plan zaprojektowany, aby pomóc firmom wdrożyć Karbon w mniej niż 14 dni. Mają również usunięte użytkownika-minimum na wszystkich planów, aby umożliwić wszystkim firmom skorzystać z ich platformy zarządzania pracą współpracy, niezależnie od wielkości. Na froncie zasobów, opublikowali nowy hub pracy zdalnej, który zawiera liczne wskazówki i porady, aby pomóc firmom i księgowym dokonać zmiany na pracę z domu. Opublikowali również Centrum Zasobów, aby pomóc we wstępnych konsultacjach, doradztwie w zakresie przepływów pieniężnych oraz pomocy w udzielaniu kredytów PPP i EIDL.

Kevin P. Martin & Associates, PC

: Firma Braintree, Mass. współpracowała z lokalnymi restauracjami na South Shore, Southcoast Region i North Shore, aby zapewnić posiłki dla jednostek pierwszego reagowania COVID-19, takich jak szpitale i policja, straż pożarna i stacje EMT, takie jak Lahey Clinic i South Shore Hospital. Firma jest również częścią zespołu pomagającego małym, mniejszościowym i kobiecym firmom uzyskać dostęp do funduszy PPP.

Liliana D Pinto Usługi Księgowe

: Aby pomóc właścicielom małych firm, jej praktyka oferuje pomoc w zadaniach księgowych, takich jak Accounts Receivables. Oferują wirtualne wsparcie, które pasuje do aktualnej sytuacji.

MACPA

: Maryland Association of CPAs stworzyło stronę zasobów COVID-19 dla naszych członków, składającą się z oficjalnych ogłoszeń i zasobów od władz federalnych, stanowych i lokalnych, a także od swoich partnerów strategicznych.

MSCPA

: Massachusetts Society of CPAs uruchomiło kampanię marketingową i stronę internetową w celu promowania różnych funduszy pomocowych i organizacji, które firmy księgowe i spółki mogą wspierać w Massachusetts. Od czasu rozpoczęcia kampanii w kwietniu na stronie internetowej odnotowano ponad 350 wizyt.

NASBA

: Chociaż nie bezpośrednio ulga, to może być dla niektórych. NASBA zaleca radom rachunkowym, które mają lata sprawozdawcze CPE kończące się 31 października 2020 roku lub wcześniej, aby rozważyć zaoferowanie okresu karencji dla tych licencjobiorców, aby spełnić ich wymagania CPE do 31 października 2020 roku. Rady mogą również rozważyć dostosowanie wszelkich zaświadczeń, które są wymagane w ramach procesu odnawiania licencji. Korzystne może być również umieszczenie powiadomienia o odstąpieniu na stronach internetowych izb. Zgodnie z powyższym scenariuszem, jeśli okres sprawozdawczy CPA zakończył się 31 marca 2020 r., licencjobiorca będzie miał czas do 31 października 2020 r. na wypełnienie wymogów CPE dla tego okresu sprawozdawczego. Podobnie, jeśli okres sprawozdawczy CPA zakończył się 30 czerwca 2020 r., licencjobiorca będzie miał czas do 31 października 2020 r. na uzupełnienie wymaganych CPE.

NJCPA

: Towarzystwo stanowe New Jersey ma wiele zasobów dla CPA w ich stanie, aby pomóc im w tym trudnym czasie, ale także stworzyło pewne wskazówki dotyczące tego, jak podatnicy powinni najlepiej wydać swoje czeki Stimulus.

Profit First Professionals

: Grupa księgowych i szkoleń biznesowych stworzyła stronę Resession Response, aby pomóc firmom w komunikacji i prowadzeniu klientów przez to, co dla wielu z nich może być niezbadanymi wodami.

Receipt Bank

: Producent narzędzi księgowych i księgowych stworzył stronę zasobów COVID-19 dla istniejących partnerów i szerszej społeczności księgowej. Będą również prowadzić specjalny webinar "Keeping Business Going: Coping with COVID19" z udziałem panelu ekspertów, w tym Jasona M. Blumera, CPA.

Right Networks:

Dostawca rozwiązań i usług technologicznych w chmurze dla firm księgowych i SMB opracował COVID-19 Resource Center, aby pomóc firmom w szybkiej adaptacji i zarządzaniu ich biznesem. Centrum zasobów zawiera darmowe seminaria internetowe, linki do zasobów biznesowych i rządowych oraz zbiór wpisów na blogach, e-booków, białych ksiąg i narzędzi oferujących najlepsze praktyki na tematy takie jak priorytetowe traktowanie bezpieczeństwa cybernetycznego, wybór najlepszych narzędzi technologicznych do pracy w domu oraz wskazówki dotyczące najnowszych rządowych programów finansowania. Webinaria obejmują: An Intentional Response to COVID-19 For Your Clients (we współpracy z Rootworks); How to REALLY Work from Home (we współpracy z Gene Marks, CPA i ADP); oraz Preparing Accountants to Advise in the Wake of COVID-19 (we współpracy z AccountingWEB) w dniu 22 kwietnia 2020 r.

Sacco & Associates LLC

: Firma z Worcester, Mass. wśród innych form działalności społecznej przekazała fundusze wykorzystane na zaopatrzenie lokalnych szpitali w potrzebny sprzęt, ponieważ brakowało masek, fartuchów, rękawic itp.

Sage

: Producent oprogramowania księgowego dla firm i przedsiębiorstw stworzył portal poświęcony koronawirusowi, który wyjaśnia, w jaki sposób firma podejmuje działania. https://www.sage.com/en-us/coronavirus/ Portal będzie również regularnie aktualizowany o nowe treści dotyczące porad, najlepszych praktyk biznesowych, bezpłatnych narzędzi i najnowszych wiadomości na temat pracy zdalnej i wydajności, presji finansowej, płacenia ludziom i ich dobrobytu, zarządzania operacjami w czasie choroby oraz rekrutacji.

SmartVault

: Oparty na chmurze dostawca zarządzania dokumentami i portalu klienta dla księgowych, wprowadził kilka ofert, aby pomóc księgowym i dostawcom podatków w tym niepewnym czasie. Dla nowych użytkowników SmartVault przedłużył roczną zniżkę na plany miesięczne od teraz do 31 lipca 2020 roku dla nowych kont otwartych do 30 kwietnia 2020 roku. Zrzekają się również wszystkich opłat za onboarding i szkolenia, Dla istniejących użytkowników firma przedłużyła również dostęp do licencji sezonowych do 31 lipca 2020 roku bez dodatkowych kosztów. Istnieje również bezpłatny dostęp do eSignature, jeśli nie masz włączonego eSignature na swoim koncie. Firma prosi obecnie księgowych, księgowych i specjalistów podatkowych o wzięcie udziału w badaniu State of Accountants Survey, aby pomóc ocenić wpływ COVID-19 na zawód na całym świecie.

Departament Ubezpieczeń stanu Connecticut:

Departament rozpoczął inicjatywę mającą na celu edukację i współpracę z firmami księgowymi w Connecticut, aby pomóc chronić firmy w całym stanie w przyszłości. Jednym z głównych problemów jest to, że komercyjne ubezpieczenie będzie oferowało niewielki lub żaden zwrot kosztów dla większości firm ponoszących straty z powodu pandemii koronawirusa.National Network of Accountants i Private Insurance Management Inc. zostały wybrane do zaprojektowania i wdrożenia szkolenia oraz koordynacji inicjatywy.

Susan Tinel(April 15 Taxes Inc

.): EA, regularny współpracownik AcountingWEB oraz właścicielka małej firmy podatkowej stworzyła stronę z zasobami dla klientów, pełną przydatnych linków i filmów.

TaxWorkFlow

: Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania praktyką podatkową i księgową, firma ta zdecydowała się na 6 miesięczny okres karencji bez żadnych opłat abonamentowych czy początkowych depozytów dla nowych klientów. To, mają nadzieję, pomoże księgowym pozostać na szczycie rzeczy, ponieważ usługa będzie bezpłatna.

Tonneson & Co, PC

: Firma księgowa i konsultingowa z Wakefield, Mass. przekazała 700 masek KN95 i ponad 2000 3-warstwowych masek chirurgicznych dla straży pożarnej i policji w Wakefield, szpitala Melrose/Wakefield, szpitala i centrum medycznego Lahey oraz wielu organizacji non-profit.

Universal Accounting Center

: Internetowe centrum szkoleniowe dla księgowości małych firm, księgowości i preparatorów podatkowych ma poradnik dla księgowych, aby pomóc im pracować z klientami w celu zaspokojenia ich potrzeb w zakresie przepływu gotówki jest oferowany za darmo. ome wykazują problemy ze zdrowiem psychicznym, ponieważ zmagają się ze stresem i niepokojem związanym z pandemią i kryzysem gospodarczym. W związku z tym właściciel Roger Knecht dotarł do trenerów, których zna od lat i ma dwie osoby, które oferują swoje usługi poniżej kosztów. Sam również poświęca swój czas, aby pomóc księgowym.

Wolters

Kluwer: Wolters Kluwer Tax & Accounting uruchomił serię bezpłatnych webinariów dla profesjonalistów z branży podatkowej i księgowej, podczas których eksperci Wolters Kluwer i zaproszeni prelegenci będą oferować spostrzeżenia i najlepsze praktyki, aby pomóc tym profesjonalistom i ich firmom dostosować się do obecnego krajobrazu rynkowego. Ponadto, wszystkim profesjonalistom udostępniono bezpłatny pakiet do samodzielnej nauki. Seria webinariów rozpoczyna się dzisiaj (27 marca) od dwóch 60-minutowych sesji na temat cyberbezpieczeństwa i ciągłości biznesowej. Dodatkowe sesje i nowe tematy zostaną dodane wkrótce. Wolters Kluwer oferuje również bezpłatne materiały dla specjalistów z dziedziny podatków i księgowości, w tym Tax Briefings, komentarze ekspertów z dziedziny podatków federalnych, stanowych oraz sprzedaży i użytkowania, a także wiele innych.

Woodard Alliance

: Grupa edukacyjno-doradcza zawodu księgowego oferuje bezpłatne 60-dniowe członkostwo dla profesjonalistów z branży księgowej i rachunkowej, aby zapewnić możliwość zwiększonej interakcji zawodowej w tym czasie społecznego dystansu. Darmowe 60-dniowe członkostwo obejmuje dostęp do wszystkich zasobów i korzyści Woodard Alliance, w tym Forum Woodard Alliance, Biblioteki Zasobów VIP, Webinarium Members Only oraz włączone oprogramowanie i zniżki na oprogramowanie.

Xero

: Producent oprogramowania księgowego w chmurze złożył sercies webinarów: 'Minimalizuj zakłócenia w działalności z technologią chmurową od Xero', a także '10 narzędzi wspierających planowanie ciągłości biznesowej Twojej praktyki księgowej', które można łatwo podjąć działania. Mają również przewodnik po przygotowaniu prognozy przepływów pieniężnych, przewodnik po doradztwie w zakresie przepływów pieniężnych oraz stronę dla klientów i społeczności księgowych.

Zoho

: Producent aplikacji biznesowych i księgowych uruchomił Zoho Small Business Emergency Subscription Assistance Program (ESAP). W ramach tego globalnego programu nasi dotychczasowi klienci z sektora małych przedsiębiorstw (do 25 pracowników) mogą ubiegać się o 3-miesięczne zwolnienie z pełnej subskrypcji wszystkich produktów Zoho, z których obecnie korzystają. Ponadto, ogłoszony wcześniej darmowy program Zoho Remotely dla dowolnych firm jest szeroko stosowany - w ciągu dwóch tygodni ponad 5000 nowych firm na całym świecie rozpoczęło działalność w tym programie. Oferta ta zostanie przedłużona poza okres 3 miesięcy, tak długo jak będzie to potrzebne.

Powiązane artykuły

Koronawirus: Ochrona pracowników i firm